Bine ați venit la Departamentul de Automatică

Contact

Departamentul de Automatică
Str. G. Barițiu nr. 26-28, 400027 Cluj-Napoca, România

Sediu departament - Sala 350, telefon: +40 (264) 401220
Fax: +40 (264) 599893

Admitere master Ingineria Sistemelor - Sesiunea iulie 2025 / Master's admission for Systems Engineering - July 2025 session

The English version of this anouncement is below.

 

Ultima actualizare / last update: 15.04.2025

Vă rugăm să consultați periodic informațiile de mai jos pentru a fi la curent cu modul de organizare și desfășurare al procesului de admitere!

 

Programe de studiu pentru Ingineria Sistemelor:

- Conducerea avansată a proceselor (CAP)

- Informatică aplicată în ingineria sistemelor complexe (IAISC)

- Informatică aplicată (IA)

- Ingineria conducerii avansate a fabricației (ICAF)

- Cyber Physical Systems (CPS) (Sisteme cyber-fizice (SCF))

 

Candidații sunt rugați să consulte următoarele documente și informațiile de la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/:

- Regulament de admitere la master UTCN 2025 - 2026

- Metodologia de admitere la master AC 2025 - 2026

- Anexa 1. Calendar admitere

- Anexa 2. Sablon proiect (ro) / Annex 2. Project template (en)

- Număr locuri (Ingineria Sistemelor)

- Comisie admitere master (contact secretar comisie: teodora.sanislav[at]aut.utcluj.ro)

 

Calendar admitere:

Înscriere candidați: 18 - 21 iulie 2025 (ultima zi până la ora 15:00) (online, pe platforma dedicată în acest scop, https://admitereonline.utcluj.ro/)

Interviu: 23 iulie 2025 (conform planificării afișate după perioada de înscriere)

Afișare rezultate preliminare: 23 iulie 2025 (după-masa)

Depunere contestații: 24 iulie 2025 (se vor formula și trimite la adresa de email: contestatiiadmitere@utcluj.ro)

Soluționare contestații: 25 iulie 2025

Afișare rezultate după soluționarea contestațiilor: 25 iulie 2025 (seara)

Confirmare locuri: 28 – 31 iulie 2025 (ultima zi până la ora 14:00) (onsite, la Secretariatul Departamentului de Automatică, sala 350, str. G. Barițiu, nr. 26-28, Cluj-Napoca)

Afișare rezultate finale din sesiunea de vară: 31 iulie 2025 (seara)

Confirmare locuri ocupate în urma glisărilor: până cel târziu în 29 august 2025 la secretariatul facultății (sala 45, str. G. Barițiu, nr. 26-28, Cluj-Napoca).

 

ÎNSCRIERE CANDIDAȚI:

Important: În perioada înscrierii candidații sunt rugați să-și consulte periodic email-ul în vederea soluționării notificărilor trimise de comisie pentru validarea dosarului.

 

 

Documente necesare pentru înscriere (conform cu Art. 3.5. din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2025 - 2026):

 

A. Documente completate electronic:

A.1. Cerere de înscriere - se completează online. Pe baza ei se va genera fișa de înscriere, în dosarul candidatului.

 

B. Documente scanate în format electronic:

B.1. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent);

B.2. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare;

B.3. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (se descarcă de pe platformă);

B.4. Certificat de naștere;

B.5. Cartea sau buletinul de identitate;

B.6. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);

B.7. Dovada achitării taxei de înscriere (chitanță sau OP-ul) sau acte doveditoare privind scutirea de taxă (conform cu Art. 3.3 din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2025 - 2026). Plata se poate face cu cardul direct în cadrul platformei de admitere, prin virament bancar sau mandat poștal. Mai multe detalii pot fi găsite la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/#informaii-taxe;

B.8. Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie sau de dispensarul teritorial sau de întreprindere – după caz - de care aparțin; Candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta o adeverință medicală vizată de comisiile medicale județene de orientare școlară și profesională, în care se va menționa – în mod expres – gradul deficiențelor, localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare școlară și profesională. Nedeclararea acestor afecțiuni poate atrage după sine consecințele instituționale în vigoare. Valabilitatea adeverinței medicale este de trei luni de la data eliberării conform legislației în vigoare;

B.9. Dacă este cazul, acte doveditoare privind finanțarea studiilor de la universitatea absolvită;

B.10. Formularul conținând propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (Anexa 2. Sablon proiect (ro) / Annex 2. Project template (en)). Propunerea de proiect trebuie semnată și încărcată în format pdf, conform cu formatul Anexa.2 Nume_Prenume.pdf.

B.11. Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a. sau certificat obținut de la Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare al UTCN) pentru candidații care optează pentru programul de studiu în limba engleză, Cyber Physical Systems (CPS) (indiferent pe a câta poziție). Candidații care au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză, pot dovedi competența lingvistică prin diploma de licență/adeverința de absolvire.

 

C. Suplimentar, doar pentru candidații care se regăsesc la Art. 2.2 (5) din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2025 - 2026:

C.1. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare, conform Anexei nr. 3 din metodologia specifică candidaților români de pretutindeni, exceptând candidații din Republica Moldova;

C.2. Permis de ședere, după caz;

C.3. Pașaport – copie după primele trei pagini, conform metodologiei specifice;

C.4. Atestat/ Adeverință CNRED;

C.5. Alte documente solicitate de către comisia CES/ORI.

 

D. În cazul candidaților care prezintă acte de identitate, de studii și adeverințe medicale eliberate în afara României, este necesară suplimentarea dosarului cu o traducere autorizată a acestora în limba română, engleză sau franceză.

 

===================================

 

Please periodically consult the information below to be up to date with the organization and conduct of the admission process!

 

Study Programs for Systems Engineering:

- Advanced Process Management (CAP)

- Applied Computer Science in Complex Systems Engineering (IAISC)

- Applied Informatics (AI)

- Advanced Manufacturing Management Engineering (ICAF)

- Cyber Physical Systems (CPS)

 

Candidates are asked to consult the following documents and information at https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/:

- UTCN Master's Admission Regulation 2025 - 2026 (RO)

- Admission methodology for the master's degree AC 2025 - 2026 (RO)

- Annex 1. Admission calendar (RO)

- Annex 2. Project template

- Number of places (Systems Engineering) (RO)

- Master's admission committee (committee secretary contact: teodora.sanislav[at]aut.utcluj.ro)

 

Admission calendar:

Candidate registration: July 18 - 21, 2025 (last day until 15:00) (online, on the platform dedicated for this purpose, https://admitereonline.utcluj.ro/)

Interview: July 23, 2025 (as scheduled after the registration period)

Preliminary results display: July 23, 2025 (afternoon)

Submission of appeals: July 24, 2025 (they will be formulated and sent to the email address: contestatiiadmitere@utcluj.ro)

Resolution of appeals: July 25, 2025

Display of results after the resolution of appeals: July 25, 2025 (evening)

Confirmation of places: July 28 – 31, 2025 (last day until 14:00) (onsite, at the Secretariat of the Department of Automation, room 350, 26-28 G. Barițiu Street, Cluj-Napoca)

Posting of final results from the summer session: July 31, 2025 (evening)

Confirmation of places occupied by swiping: no later than August 29, 2025 at the faculty secretariat (room 45, 26-28 G. Barițiu Street, Cluj-Napoca).

 

CANDIDATE REGISTRATION:

Important: During the registration period, candidates are asked to periodically consult their email in order to solve the notifications sent by the commission for the validation of the file.

 

 

Documents required for registration (according to Art. 3.5. of the UTCN Master's Admission Regulations 2025 - 2026):

 

A. Electronically completed documents:

A.1. Application form - to be completed online. Based on it, the registration form will be generated in the candidate's file.

 

B. Documents scanned in electronic format:

B.1. Bachelor's degree (or equivalent) or graduation certificate (only for the current year's promotion);

B.2. Diploma supplement for previous promotions;

B.3. Affidavit regarding the number of years in which the candidate has benefited from budgetary allowance for master's studies (to be downloaded from the platform);

B.4. Birth certificate;

B.5. Identity card or identity card;

B.6. Marriage certificate (if applicable);

B.7. Proof of payment of the registration fee (receipt or PO) or documents proving the fee exemption (according to Art. 3.3 of the UTCN Master's Admission Regulations 2025 - 2026). Payment can be made by card directly within the admission platform, by bank transfer or postal order. More details can be found at https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/#informaii-taxe;

B.8. Medical certificate, issued by the family doctor or by the territorial dispensary or by the company – as the case may be – to which they belong; Candidates with chronic conditions will present a medical certificate endorsed by the county medical commissions of school and professional orientation, which will expressly mention the degree of deficiencies, their location, according to the medical criteria of school and professional orientation. Failure to declare these conditions can entail the institutional consequences in force. The validity of the medical certificate is three months from the date of issuance according to the legislation in force;

B.9. If applicable,  documents proving the financing of studies at the graduated university;

B.10. Form containing Project proposal for the research/development activity, according to Art. 5.2 (1) of the Methodology of the Faculty of Automatic Control and Computers for admission to master's degree studies (Annex 2. Project template (en) / Annex 2. Project template). The project proposal must Signed and uploaded in pdf format, according to the Annex.2 Nume_Prenume.pdf.

B.11. Certificate of language proficiency for English language recognized at level B2 or equivalent (e.g. Cambridge, IELTS, s.a. or certificate obtained from the Department of Modern Languages and Communication of UTCN) for candidates who opt for the English language study program, Cyber Physical Systems (CPS) (regardless of how many positions). Candidates who have completed a bachelor's degree in English can prove their language proficiency through their bachelor's degree/graduation certificate.

 

C. In addition, only for candidates who are found in Art. 2.2 (5) of the UTCN 2025 - 2026 Master's Admission Regulations:

C.1. Declaration on own responsibility, based on the freely expressed will, of assuming the Romanian cultural identity, according to the legislation in force, according to Annex no. 3 of the methodology specific to Romanian candidates everywhere, except for candidates from the Republic of Moldova;

C.2. Residence permit, as the case may be;

C.3. Passport – copy of the first three pages, according to the specific methodology;

C.4. CNRED Certificate;

C.5. Other documents requested by the CES/ORI committee.

 

D. In the case of candidates who present identity documents, studies and medical certificates issued outside Romania, it is necessary to supplement the file with an authorized translation of them in Romanian, English or French.

 

Înapoi

© Departamentul de Automatică - UTCN