Welcome to the Automation Department

Contact

Automation Department
Str. G. Baritiu nr. 26-28, 400027 Cluj-Napoca, Romania

Department headquarters - Room 350, phone: +40 (264) 401220
Fax: +40 (264) 599893

Orar Cluj-Napoca - sem II, an universitar 2017-2018

Afișat în 09 mar. 2018, 21:00.

Modificările sunt semnalate cu roșu și vizează an I en, an II, an II en, an III, Master (IA).

Read more …

Programare susțineri licență, februarie 2018

Programare susțineri licență, februarie 2018

Informații adiționale:

- ora de începere: joi (22.02.2018), 8:00
- sala: 305 (Observator)

 

Absolvenții sunt rugați să fie prezenți în sală cu cel putin 30 de minute înainte de ora programată pentru susținere!

 

Read more …

Burse de mobilitate Erasmus

Lifelong Learning Program - ERASMUS+

Perioada mobilității: sem I sau sem II al anului universitar 2018-2019.
Durata mobilităților: minim 3 luni, maxim 1 an academic.
Nivelul de studiu: L (licenţă), M (master) sau D (doctorat).
Depunerea (trimiterea) dosarelor de candidatură se face în perioada: 18 – 25 martie 2018.

 

Read more …

Programare licențe/disertații februarie 2018

Licențe

  • Înscrieri la secretariat: 19-20 februarie.
  • Depuneri proiecte: 21 februarie, orele 8-14, sala 305 Observator.
  • Susțineri: 22 februarie, sala 305 Observator.

Disertații

  • Înscrieri la secretariat: 20-21 februarie.
  • Depuneri proiecte: 22 februarie, orele 8-14, sala 505 Observator.
  • Susțineri: 23 februarie, sala 305 Observator.

Read more …

Dosare concurs gradatii merit

Informatii detaliate sunt accesibile AICI.

Read more …

Carnete student Anul I Automatica LICENTA!!!!!!

 

Pe baza chitantei platii taxei de inmatriculare, carnetul poate fi ridicat din sala 308, Observatorului 2 astfel:

  • Luni 10:00-12:00 si 14:00-16:00(2.10.2017)
  • Miercuri 9:00-12:00 (4.10.2017)
  • De joi incepand, le veti putea ridica de la Secretariat AC.

Read more …

Orar secretariat AC

Programul de lucru cu publicul al secretariatul AC, str Baritiu 26-28, etajul 1, sala 45 este de luni pana vineri, intre orele 8-9 si 11-14,iar luni si intre orele 16-20(cu exceptia vacantelor).

Detalii legate de numerele de telefon si persoanele de contact, in functie de specializare si anul de studiu, sunt disponibile pe site https://ac.utcluj.ro/secretariat.html

 

Read more …

Taxe inmatriculare anul I

Taxa de inmatriculare in valoare de 100 de lei se plateste in cadrul biroului de Taxe de scolarizare,

str. Daicoviciu nr. 15, in curte, usor in stanga, cladirea din spate, orar de functionare luni-vineri, intre orele 8-14.

 

Read more …

Grupe anul IV

Dispunerea pe grupe, in anul IV, in functie de optiunile alese este accesibila: aici (sectia romana) si aici (sectia engleza).

Read more …

Programare sustineri disertatie septembrie 2017

Planificarea pentru sustinerea disertatiilor este accesibila aici.

Read more …

Programare sustineri licenta - septembrie 2017

Sustinerea proiectelor de diploma este programata conform urmatorului program, in sala 303, str. Observatorului nr.2.

Ora de incepere:

  • Luni (11.09.2017) ora 9:00
    Marti(12.09.2017) 8:00.

Absolventii sunt rugati sa fie prezenti in sala cu cel putin 30 de minute inainte de ora programata pentru sustinere!

Read more …

Diploma/disertatie sesiunea septembrie 2017

Informatiile legate de susținerea proiectelor de diplomă și disertație, sesiune septembrie 2017,  sunt disponibile aici.

Predarea lucrarilor:

  1. Se vor preda: un exemplar al lucrarii scrise avand semnatura autorului si a coordonatorului stiitific, un CD ce contine lucrarea de licenta in format .doc si pdf si codul sursa integral al partii aplicative dezvoltate.
  2. Programarea sustinerilor se va publica ulterior incheierii perioadei de inscriere si predare a lucrarilor.

Modelul pentru lucrarea de licenta: aici (ACTUALIZAT 5.09.2017).

Regulament pentru finalizarea lucrarilor de licenta si disertatie: aici.

Alte detalii privind sablonul de coperta: licenta rolicenta en, masterarhiva sabloane de coperta - varianta Word.

 

Read more …

Anunt - presustinere teza de doctorat

Anuntul pentru presustinerea tezei de doctorat elaborata de Olimpia-Maria NEMES (cas. BUNTA) este  accesibil aici.

Read more …

2017 Admitere Master

Pentru concursul de admitere in cadrul programelor de Master, sesiunea septembrie 2017, lista documentelor necesare pentru inscrierea candidatilor este disponibila mai jos. Inscrierea se face in zilele de 12-13 septembrie 2017, între orele 9-14, la secretariatul Departamentului de Automatica (sala 350), str. G. Baritiu, nr. 26-28, Cluj-Napoca.

 

Documente necesare pentru înscriere (conform cu Art. 3.5. din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2017-2018)

  1. Cerere de înscriere (se completează în două exemplare, dintre care unul rămâne în dosar, iar celălalt rămâne la candidat);
  2. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent) în original sau în copie certificată de CCO;
  3. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare în original sau în copie certificată de CCO;
  4. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (inclusă în cererea de înscriere);
  5. Certificat de naștere în copie certificată de CCO;
  6. Copie certificată de CCO după cartea sau buletinul de identitate;
  7. Două fotografii 3/4 cm;
  8. Chitanța de achitare a taxei de înscriere sau acte doveditoare privind scutirea/reducerea de taxă, conform cu Art. 3.3 (1), (2) și (3) din Regulamentul de admitere master al UTCN. Taxa de înscriere se plătește la casieria de pe str. Daicoviciu, nr. 15. Candidații care nu sunt absolvenți UTCN trebuie să treacă mai întâi pe la Secretariatul Facultății de Automatică și Calculatoare, sala 45, str. G. Barițiu, nr. 26-28;
  9. Adeverință medicală;
  10. Dacă este cazul acte doveditoare privind finanțarea studiilor de la universitatea absolvită;
  11. Formularul conținând propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (Anexa 2 Sablon proiect);
  12. Dosar plic. Pe dosar se va scrie citeț numele, inițiala tatălui și prenumele complet al candidatului, toate cu majuscule.

Pentru toate actele în copie trebuie prezentat originalul pentru conformitate. Certificarea conformității cu originalul se face de către persoana desemnată din cadrul Comisiei de Certificare a Conformității cu Originalul (CCO).

 


De asemenea, candidatii sunt rugati sa consulte/descarce urmatoarele documente:
Regulament de admitere la master UTCN
- Metodologia de admitere la master AC
- Anexa 1. Calendar admitere
- Anexa 2. Sablon proiect.

Read more …

Anunt provizoriu - Admitere Master - toamna 2017

Calendarul de desfasurare a admiterii la master 2017 - toamna - este accesibil aici. Informatiile sunt orientative, va rugam INSISTENT sa urmariti constant site-ul pentru actualizari.

Read more …

Programarea sustinerii licentelor si disertatiilor - iulie 2017

Absolvenții sunt rugati sa se prezinte in sala cu cel putin 30 de minute inainte de ora stabilita.

Vor pregati un fisier ppt sau echivalent pentru sustinerea lucrarii ( Prezentare_Nume_Prenume.ppt) si, ulterior, dupa sustinerea tuturor prezentarilor orale, vor pune la dispozitia comisiei posibilitatea de evaluare a proiectului practic (aplicatie software sau hardware).

Licențe

 

Disertații

Read more …

Detalii privind finalizarea studiilor - sesiunea iulie 2017

Calendarul finalizarii studiilor de licenta si master este disponibil aici.

Predarea lucrarilor:

  1. Se vor preda: un exemplar al lucrarii scrise avand semnatura autorului si a coordonatorului stiitific, un CD ce contine lucrarea de licenta in format .doc si codul sursa integral al partii aplicative dezvoltate.
  2. Predarea lucrarilor de licenta (indiferent de comisie) se va face marti, 11.07.2017, intre orele 9-14 in
    sala 310, cladirea UTCN din str. Observatorului 2.
  3. Predarea lucrarilor de disertatie (comisia Master 1M, 2M si 3M) se va face marti, 11.07.2017, intre orele 14-16 in sala 308, cladirea UTCN din str. Observatorului 2 (email de contact: Iulia.Stefan[at]aut.utcluj.ro).
  4. Programarea sustinerilor se va publica ulterior incheierii perioadei de inscriere si predare a lucrarilor.

Sustinerea lucrarilor de licenta, sectia Satu-Mare, se va realiza in data de 15 iulie 2017, cu incepere de la ora 9.

Comisiile active pentru sesiunea iulie/septembrie: aici.

Modelul pentru lucrarea de licenta: aici (ACTUALIZAT 7.07.2017).

Regulament pentru finalizarea lucrarilor de licenta si disertatie: aici.

Alte detalii privind sablonul de coperta: licenta ro, licenta en, master/ arhiva sabloane de coperta - varianta Word.

 

 

Read more …

IoT Student Challenge

Azi, 22.06.2017, se desfasoara Finala Competitiei Internet of Things Student Challenge 2017, incepand cu ora 15:00. In cadrul competitiei s-au inscris 14 echipe formate din studenti din cadrul Facultatii de Automatica si Calculatoare, Sectia de Automatica si Informatica Industriala, care au dezvoltat proiecte Internet of Things si Building Automation. Competitia este strans legata de Conferinta Stiintifica Internationala AQTR (International Conference on Automation, Quality and Testing, Robotics) si va avea loc anual, ridicand stacheta tot mai sus.

Pagini oficiale ale competitiei:
https://contest.aqtr.ro/
https://www.facebook.com/Internet.of.Things.Student.Challenge/.

Locatia evenimentului:
Facultatea de Automatica si Calculatoare, Departamentul de Automatica,
Strada Dorobantilor, Nr.71-73, Sala C1 22.06.2017, orele 15-22.

 

Read more …

Scoala de vară - Buzzing Internet of Things

Am dat drumul la înscrieri pentru școala de vară Buzzing Internet of Things. Digital products for the energy market | Cluj 2017.

Scoala de vara va avea loc in perioada 3-8 iulie, in cadrul UTCN, sala S35, Baritiu, iar trainingul va fi susținut de către Alexandru Radovici (https://www.linkedin.com/in/alexandruradovici/) utilizand platforma wyliodrin (https://www.wyliodrin.com/).

Mai multe detalii despre scoala de vara puteti afla accesand pagina de facebook al evenimentului la adresa https://www.facebook.com/events/125470091365095/

Pentru inschiere utilizati formularul de la adresa: https://bit.ly/BuzzingIoT

Read more …

Locul I - Concursul International HARD&SOFT SUCEAVA 20 Mai 2017

Cei patru studenti au construit o bicicleta inteligenta. Solutia implementata le-a adus clasarea pe primul loc in cadrul celei de-a 24 editii a Concursului International pentru Studenti "HARD & SOFT Suceava, 14-20 Mai 2017".

Cei patru reprezentanti ai UTCN sunt Bia Beniamin (Automatica- AC - anul I, Automatica), Vlad Socaciu (Automatica- AC - anul II, Automatica), Calin Baciu (ETTI - an I, master IE) si Octavian Coca (ETTI - anul II, engleza),si l-au avut ca si coordonator pe Conf.Dr.Ing. Alin GRAMA.

Read more …

!!!ORAR SATU-MARE - sem II, actualizare

Orarul sectiei Satu-Mare a Specializarii Automatica si Informatica Aplicata, valabil pentru semestrul II al anului universitar 2016-2017, este disponibil aici.

Read more …

!!!!ORAR CLUJ - sem. II actualizare

Orarul Sectiei de Automatica si Informatica Aplicata din Cluj-Napoca pentru semestrul II, anul universitar 2016-2017, este accesibil AICI.

 

Read more …

Practica de vara - 2 anunturi firme

In fisierele atasate gasiti informatii legate de posibilitatea de a efectua practica de vara in cadrul

 

  1. Emerson Cluj-Napoca,
  2. Stratec.

Read more …

Informatii diploma/disertatie februarie 2017

Examen diploma - 20 februarie 2017, ora 9, sala 305 Observator. Programarea detaliata este accesibila AICI. Absolventii sunt rugati sa fie prezenti  cu o jumatate de ora inainte de ora prevazuta.
Examen disertatie - 21 februarie 2017, ora 9, sala G1 Baritiu 26.

Inscrierea la diploma/disertatie - 15,16 februarie 2017 la secretariatul Facultatii de Automatica si Calculatoare.



Predarea lucrarilor de diploma - vineri, 17 februarie 2017 - sala 505B, Observatorului Nr.2 orele 16-18; adresa de email de contact: valentin.sita@aut.utcluj.ro.

Predarea lucrarilor de disertatie - luni, 20 februarie 2017 - sala G1, G. Baritiu 26-28, intre orele 14-16; adresa de email de contact: Maria.Santa@aut.utcluj.ro.

Read more …

Fisa de inscriere la examenul de licenta/disertatie

Toti studentii sunt obligati sa completeze pana la data de 15 decembrie 2016 fişa de înscriere (se descarcă de AICI) şi sa o depuna la secretariatul Departamentului de Automatica (sala care se afla pozitionata pe coridorul de legatura intre amfiteatrele 356 si D21/D22).

Read more …

Gradatii de merit - cereri depuse

Cererile depuse sunt:

Prof.dr.ing. Petru DOBRA,

Prof.dr.ing. Ioan NASCU,

Conf.dr.ing. Paula RAICA 1+2,

Conf.dr.ing. Szilard ENYEDI,

Conf.dr.ing. Zsofia LENDEK,

Conf.dr.ing. Vlad MURESAN.

Procesul verbal pentru acordarea gradatiilor de merit este disponibil aici.

Read more …

Deschiderea festiva 2016-2017

Stimați studenți, părinți, și cadre didactice

Deschiderea festivă a anului universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare, pentru toți studenții înmatriculați la Cluj-Napoca (licență și master), va avea loc vineri, 30 septembrie 2016 ora 9.00 la sediul cinematografului "Florin Piersic" din P-ța Mihai Viteazul (accesul în sală începând la 8.30).

Activitatile didactice incep de luni, 3 septembrie 2016.

Pentru filiala din Satu Mare (specializarea Automatică și informatică aplicată) festivitatea de deschidere va avea loc luni, 3 octombrie 2016, ora 12.00 la sediul extensiei din Satu Mare (Bd. Lucian Blaga nr.121).

Urăm tuturor succes în noul an universitar 2016-2017!

Read more …

Responsabili de an, anul universitar 2016-2017

Anul I ISA (romana+engleza) - SL.Dr.Ing. Sorin Herle (Sorin.Herle@aut.utcluj.ro)
Anul II ISA (romana+engleza) - As.Drd.Ing. Iulia Stefan (Iulia.Stefan@aut.utcluj.ro)
Anul III ISA (romana+engleza) - As.Drd.Ing. Adela Puşcaşiu (Adela.Puscasiu@aut.utcluj.ro)
Anul IV ISA (romana+engleza) - SL.Dr.Ing. Cosmin Marcu (Cosmin.Marcu@aut.utcluj.ro)

Anul I AIA Satu-Mare - Conf. Dr.Ing. Vlad Muresan (Vlad.Muresan@aut.utcluj.ro)
Anul II AIA Satu-Mare - Prof.Dr.Ing. Daniel Moga (Daniel.Moga@aut.utcluj.ro)
Anul III AIA Satu-Mare - Conf.Dr.Ing Camelia Avram (Camelia.Avram@aut.utcluj.ro)
Anul IV AIA Satu-Mare - SL.Dr.Ing. Mihai Hulea (Mihai.Hulea@aut.utcluj.ro)

Master CAP anul I-II - Prof.Dr.Ing. Petru Dobra (Petru.Dobra@aut.utcluj.ro)
Master IAISC anul I-II - Prof.Dr.Ing. Tiberiu Letia (Tiberiu.Letia@aut.utcluj.ro)
Master ICAF anul I-II - Prof.Dr.Ing. Eva Dulf(Eva.Dulf@aut.utcluj.ro)
Master IA anul I-II - Prof.Dr.Ing. Liviu Miclea (Liviu.Miclea@aut.utcluj.ro)

Read more …

Planificare sustinere disertatii, septembrie 2016

Planificarea sustinerii disertatiilor Master IA este disponibila aici.

Master IAISC, ICAF, CAP - sustinere incepand cu ora 11.30, în sala 310, str. Observatorului 2.

 

 

Read more …

© Automation Department - TUCN